Инфлуенсър маркетингът е сред най-нашумялите и достъпни канали за реклама. Компаниите все по-често прибягват до използването на разпознаваеми лица за позициониране на техните продукти. В тази връзка, БГ инфлуенсърът HAHA.BG е в услуга на най-различни бизнеси и каузи (само яки), които имат нужда от вдигане на шум покрай кампаниите си – нещо, в което ние сме сред най-добрите. #flex
А може би ти трябва помощ за:
Реализирани инфлуенсър маркетинг кампании
- “Дигитални Скаути” зимно издание, 2022 с Yettel България
- Le Chef ул. Дубровник, Варна, откриване
- Bet-Treat for the Bet-Enemy – справяне с хазартната зависимост, сдружение Бокая
- Chatime Bubble Tea Bulgaria Square, НДК – откриване
- Pampers Pants Stop and Protect Pocket
- “Make Your Moments Together” с Нескафе 3 в 1 класик, в партньорство с Боро Първи.
- “Дигитални Скаути” есенно издание с Теленор България
- “Бебинка” с Бебешки магазин “Дундьо”
- “Дигитални Скаути” лятно издание с Теленор България
- Партита в Комплекс “ЧифликЪТ”, гр. Троян
- “Добрите Навици” с TicWatch Pro 3 GPS и Теленор България
- “Залог от вкъщи” със Заложни къщи “Косогама”
@haha.bg 🚼Бебинка е торпедо! …и не мога да я удържа! 🤯##смях ##смешно ##забавно ##комедия ##хумор ##comedy ##humor ##laugh ##lol ##fun ##fyp ##foryou ##дундьо
♬ original sound – haha.bg
@haha.bg 🏃♂️ЧАСТ 2 – Избягах 1/2 ##маратон и изпълних първото предизвикателство на Теленор! Тракнах всичко с новия ##TicWatch PRO 3 GPS! ##sport ##running ##спорт
♬ original sound – haha.bg
Инфлуенсър маркетинг + Дигитален маркетинг
Идеята на инфлуенсър маркетинг кампаниите на HAHA.BG е не просто заснемането на популярно лице и определен продукт с цел събиране на харесвания и последователи. Моделът, който преследваме, е интелигентно директно и индиректно позициониране на качествени продукти и услуги в цялостни кампании, които фигурират в стила на HAHA.BG. Каналите, които използваме, достигат до стотици хиляди последователи из цяла България:
- www.haha.bg
- Имейл маркетинг
- TikTok
- Инстаграм
- Фейсбук
- YouTube
- Шоуто “ВИЦАРИЯ”
Използваме разнообразни и пионерски иструменти в сферата на инфлуенсър маркетинга, затваряйки цялостни дигитални решения, както в социалните мрежи, така и отвъд тях.
Инфлуенсър на HAHA.BG
Дамян Диамандиев – създател и управляващ цялата система от канали на HAHA.BG.
Дамянски е експерт в сферата на дигиталния маркетинг и операциите, както и инфлуенсът и шоу водещ. Има над 50 комедийни събития зад гърба си и е горд носител на наградата на публиката на габровския “Благолаж” за наддумване с хумор. Става популярен с хумористичните си монолози на най-различни социални и политически теми, както и с разказването на вицове и смешни истории.
Дамян е завършил бакалавър по бизнес администрация в САЩ и магистър по международен мениджмънт в Монако. Точно така! За разлика от Пилинцата, Дамян наистина е прекарал много време в Монако. В момента Дамян учи втора магистратура по журналистика и управлява проекта HAHA.BG, под чиято шапка се помещават:
- Социална мрежа за вицове и смешни истории – www.haha.bg
- Социалните канали на HAHA.BG с близо 250,000 последователи
- Инфлуенсър маркетинг услуга
- Шоуто “Вицария” с над 50 участия в цяла България
- Различни програми за водене – (откривания, събития, шоу програми)
- Агенция за дигитален маркетинг и операции с клиенти от цял свят
- Агенция за организиране на събития
Освен това, Дамянски е и:
- Земеделски производител
- Млад съпруг
- Млад баща
- Домоуправител на доброволни начала
Участвал е в заснемането на най-различни аудиовизуални продукции като:
- Артист – David Guetta feat. Boro Purvi – Get Together
- Brand Positioning Manager – Атанас Колев – Мойта
- Асистент продукция – Мариус Куркински и Боро Първи – Черни Очила
Има зад гърба си десетки медийни изяви в:
- БТВ
- Радио София
- Дарик Радио
- ТВ “Черно Море”
- Днес.бг
- Радио Велико Търново
- Радио Видин
- Видин Вест
Направи запитване за тоя инфлуенсър!
Работейки с HAHA.BG и Дамянски, ти си осигуряваш в екипа не просто “модел” за продукт, а мозък, който ще налее хабер в кампанията ти и ще я имплементира така, че тя да достигне до стотици хиляди.
И тъй… Какво правим сега? Да вземем да драснем едно съобщение и да направим запитване, а?
Ако четеш това, значи си прескочил формуляра отгоре. Затова се върни там и направи запитване!